5:e dagen med VLCD 4 - Ljuvliga synder

Dagens vikt: 60,7 kg

Storfuskade igår. Godis, några kalkonskivor, tre cider och en liten ciabatta. Kunde inte mostå att följa med på lite AW! Det var världens finaste väder här i sthlm. Idag skulle det egentligen bli parkhäng. Men vändret slog om helt. Kanske lite tur i oturen, då det hade inneburit mer cider eller vin. Idag har jag dock inte syndat särskilt mycket. Bytte ut två shakes mot en bar eftersom jag var i stan, blir ungefär samma. Sen så åt jag en finnkrisp med lite keso på är jag kom hem.

Har för övrigt lyckats klämma ner mig i ett par jeans i stl 26. Slim fit och low cut. De sitter inte ens tight? Kanske inte ska hurra för mycket, för de är förvisso från H&M. Men ändå! Det är ju rätt skoj. Känner mig inte särskilt mycket smalare dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0