9:e dagen med VLCD 3 - Framsteg

Dagens vikt: 61,6 kg

Äntligen lite förändring på vågen! Woho!

Som jag skrev igår så kommer jag äta 3 påsar Allevo LCD High Protein Shake blandat med laktosfri minimjölk, samt 2 påsar Nutrilett VLCD Moccashake om dagen. Detta gör att jag precis hamnar på gränsen för vad som räknas som VLCD, nämligen under 800 kcal/dag. Utöver det kommer jag löpträna 3-4 ggr/vecka. Känner mig riktigt pepp!

Jag har för övrigt blivit mycket starkare i armarna. I januari/februari orkade jag i princip knappt lyfta mig från marken när jag testade att göra chins på min pojkväns stång som sitter i dörrkarmen. Nu när jag är 12 kg lättare och har tränat lite så klarar jag av att dra upp och ihop hela mig. Slog skallen i dörrkarmen t.o.m haha. Försöker köra några sånna om dagen (utan att slå i huvudet!).


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Härligt!! Jag kör nog ett litet race nu igen trots allt :P la på mig lite under min semester haha

2012-05-15 @ 15:56:11
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0