Dagen efter

Dagens vikt: 60,6 kg
 
Ska inte hurra allt för mycket! Hade antagligen vätskebrist. Var ute och röjde igår. Blev pissfull haha. Så igår intog jag en proteinsmoothie till frukost, ca 150 g räkor och lite sallad, en 8-bitars sushi. Sen en massa drinkar. Men de var gjorda på sprite zero för att dra ner på mängden kcal. Sen drack jag shots ute. Men det mesta kom upp igen, om man säger så. Min kropp är så sliten med allt på jobbet. Ger 120% hela tiden och jobbar över varje dag. Plus att jag legat på kcal-underskott i 1,5 månad och börjat träna rätt hårt. Så jag förstår varför det blev som det blev hehe.
 
Ska bli bättre på att uppdatera här på bloggen, men mitt liv är sjukt stressigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0