Välfylld

62,6 kg idag. Känns som att det kan stämma rätt väl ändå. Jag tror inte att jag gått upp ett helt 1 kg i fett sen en månad tillbaka, men har nog mer välfyllda matdepåer samt "svullna" muskler, så jag har väl bundit lite mer vätska helt enkelt. Allt gör ju sitt.
 
Tog mig ut och sprang igår, trots att det var sent, mörkt och regnigt. Körde på asfalt i bostadskvarteren istället för skogen. Sprang i ju måndags och tisdags med. Så nu har jag iaf sprungit 2 mil denna vecka. Tror ej jag kommer kunna klämma in fler löpturer nu under helgen, tyvärr.
 
Måste tillägga att jag skötte kosten riktigt väl igår. Landade nog på 1600 kcal -400 kcal löptur.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej :)
Jag undrar ifall du vet om "dryckdieten" fungerar? Då syftar jag på nutrilett och naturdiet. Ska man träna mycket samtidigt då?
Jag väger 73.3 kg och vägde nästan 68 kg för 3 veckor sedan, något gick snett helt enkelt och jag är väldigt ledsen :/
Så...jag tänkte börja med det nu, fungerar det? Kramar /Helena 17 bast.

Svar: Det funkar! Börja läsa min blogg från januari 2012 så får du följa min resa från 74 till 61-ish kilo :)
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-11-24 @ 23:49:53
Postat av: Sara

Uppdatera!! :-D

2014-01-06 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0