Som på räls

Dagens vikt: 61,3 kg
 
Kan knappt tro att det är sant. Väger ju ännu mindre idag!
 
Jag hade ju som mål att väga 61 kg den 1:a okt. Idag är det den 2:a och jag är 3 hekto ifrån. Känns ändå helt ok! Med lite tur kanske jag väger 61 till helgen? Sen är det inte långt kvar till målet! Värt att notera är att denna gången gör jag det utan att gå på VLCD-kur och käka pulver. Det är skönt. Visst, räkna kcal är rätt jobbigt. Man måste ha en våg och det är svårt när man käkar ute eller borta. Men när man hållt på så länge som jag så kan man göra en grov uppskattning ändå. Appen shape up är guld värd också. Nu så är jag faktiskt inte lika nitisk längre när det gäller mitt räknande, utan mycket kan jag höfta lite på. Iaf av grejer jag normalt brukar äta och har koll på.
 
Igår så sprang jag milen förresten. Det gick bra! Fantastiskt väder ute dessutom. Riktigt höstskog. Förbrukade nästan 700 kcal och enligt mina uppskattningar åt jag för 1500 kcal igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0