Det går bra nu!

Vägde 62,4 kg imorse. Har f.ö mens, så jag hoppas nåt hekto till försvinner när den är över. Känns najsigt iaf! Hoppas på att väga 62 kg till 1:a okt.
 
Jag gav mig ut och sprang 7 km igår, trots mörker och ruskigt väder. Lite läskigt att springa ute i spåret efter kl 19 en fredagkväll, man är rätt ensam då. Men även om jag tycker det är läskigt, så går det jäkligt bra att springa i mörker. Man upplever inte tid och rum på samma sätt som när det är ljust. Det går lite lättare tycker jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Precis hittat hit å har exakt samma utgångsläge som du. Du får bli min inspiration och pepp framöver! Du är grym!

Svar: Tack så mycket, kul att höra! :) Du har ingen egen blogg? Själv känner jag att bloggandet har hjälpt mig enormt!
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-09-30 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0