Irriterad...

Dagens vikt: 65,3 kg
 
Jag vet att jag har mens och väger mer pga det. Men jag blir så irriterad. Har haft semester i 1 vecka och innan jag for vägde jag 63,3 kg. Jag måste seriöst va den enda i världen som går upp i vikt av att fjällvandra! Visst, de fyra fem dagarna efter var väl inte världens nyttigaste, men inte brutalt onyttiga heller. Förutom lördagen då det var kalas. Men man kan ju inte gå upp 2 kg på 5 dagar, synnerligen inte efter att man vandrat 7,5 mil över fjället och levt på begränsad föda i 3 dygn precis innan ? Jag hade det på känn dock. Min kropp är så skum...
 
Gaaaaah.
 
Bara att köra vidare!
 
 

Kommentarer
Postat av: NW

Du är inte ensam om det.
Bara påt och ta nya tag! :)

2013-09-02 @ 16:06:04
URL: http://breakingup.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0