Keep going

Dagens vikt: 63 kg
Gårdagens kcalintag: ca 1400 kcal

Det går neråt iaf, även om jag gärna hade legat på 62,6 kg som vågen sa innan!

Jag är rädd att jag inte ska nå mitt delmål som är 61 kg om två veckor. Men det är bara att kämpa på! Det är ju fullt möjligt! Förbruka 7000 kcal mer än vad jag sätter i mig i veckan. Håller jag bara mina 1400 kcal och plussar bara på 100-200 kcal extra då jag sprungit så ska det nog gå vägen ska ni se! Sen så är inte vikten det viktigaste. Det handlar om formen. Man kan väga 61 kg och se pluffsig ut och man kan väga 61 och se fit ut. Så vågen är inte vad som deffinerar ens kropp, utan den är mest en indikator och ett mätverktyg. Jag får inte glömma det.

Nej nu ska jag ut och springa!



Kommentarer
Postat av: Think Thin

Gud va duktig du är! Hejja dig! :D Kul med en ny blogg att följa!

Svar: Tack så mycket :) Ska kolla in din också!
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-09-17 @ 13:49:31
URL: http://thinkthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0