Lite krasslig

Dagens vikt: 62,5 kg
 
Idag väger jag nog så lite för att jag har brist på mat och vätska i kroppen.

Jag har slarvat lite med att räkna kalorierna de två sista dagarna när jag varit krasslig. Men jag har inte varit över 1600 iaf. Jag har inte ätit så mycket mat, men det jag stoppat i mig har varit lite onyttigt och kaloririkt.
 
Just nu så håller jag på och bakar ett bröd som jag fått från den här bloggen -> http://westmanshanna.blogg.se
Får se hur de blir! Har tagit mig tiden att räkna ut hur många kcal de innehåller. Jag la till 1/2 dl rågsikt (råkade ta lite för mycket kvarg tror jag) dock. Det blev 691 kcal för allt och 173 per macka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0