Lördagsmys

Dagens vikt: 62,6 kg
Gårdagens kaloriintag: ca 1500 kcal
 
Vet inte riktigt om jag litar på vågen ännu.. Men jag antecknar ändå vad den säger. Tror att jag väger snarare 63 kg.
 
Var ute och käkade igår. Blev en ceasarsallad (utan bacon och krutonger). Åh, det är så gott! Drack 3 glas rött. Är nöjd över att jag höll mig på mattan med kcalintaget ändå. Idag kommer jag att gå över kaloribudget något, med en 200 kcal iaf. Ligger på 1200 kcal än så länge och håller på att tillaga lite kyckling som jag ska äta med sallad och gurk- och creme fraicheröra. Tänkte ha filmmys med pöjken. Kanske unnar mig en kopp te också. Det är ju ändå lördag!
 
Blev ingen löprunda idag då jag kom hem rätt sent och var lite väl hungrig för att jag kände att jag skulle palla. Har lovat mig själv att masa mig upp och springa imorn bitti istället. Är bara 6 km kvar som jag måste springa denna vecka för att hålla mitt eget löfte om minst 2 mil i veckan de första veckorna. Nemas problemas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0