Weird

Vägde "bara" 62,6 kg imorse. Skumt!
 
Sprang iaf över 8 km igår. Tog i som fan, har träningsvärk i vaderna och det brukar jag aldrig få av löpning längre. Gav mig ut trots att det var mörkt och kallt. Damn proud! :)

Idag har jag satt i mig två och en halv fralla med charkuterier på (vildsvinssalami och väddöskinka, mums!). Körde "gofrulle" på jobbet med en kär kollega som fyllt år. Tyckte jag att vi var värda en dag som denna! Tänkte väl kanske ta och ge mig ut i spåret och sona synden nu. Sen blir det yollibox och tvmys! Så sjukt goda och kalorisnåla <3
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskar Yollibox! :)

2014-01-17 @ 22:49:13
URL: http://www.fitnessjunkie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0