Long time, no see!

Jag vet, jag har varit SÄMST på att uppdatera. Men har haft en tuff vinter på flera plan...
Tänkte i alla fall ta igen det nu :)

Pga av 6 veckors sjukdom kunde jag inte träna, och dieten har väl skitit sig också. Men nu är jag redo för nya tag! Väger 62,8 kg atm och det känns väl inte jättefarligt, med tanke på allt, men jag vill verkligen tighta till mig. Drömmen vore ju att hamna under 60-strecket igen, men är jag lagom "tilltightad" och väger lite över 60 är jag också nöjd! Där har jag ju min trivselvikt och känner mig ändå helt okej med att ligga kring den vikten. Sen på längre sikt så vill jag givetvis nå 58-56 kg. 

Har för övrigt beställt ett te vid namn Tiny Tea Tox från Yourtea, ska bli spännande att testa om det kan påverka vikten!

Kommentarer
Postat av: fatB

börja blogga igen! Har inget att läsa ju ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0