It's going down, and i like it!

Det börjar tuffa på neråt nu! Vägde 68,8 kg imorse.
Även om jag vet att jag tömmer mina "förråd" på kolhydrater och vatten så känns det ändå bra. Det är på gång nu igen! Eftersom det fungerade bra förra gången, så kommer det göra det igen! Älskar att jag köper kläder i 36/38 och inte 38/40. Ska bli kul att dumpa 38:orna med. Får se om det kommer gå, jag har en timglasformad kroppsform. Bröst och stuss sticker ut en hel del även när jag är smal. Hoppas att även dessa kan minska något så kläder sitter snyggare.

I alla fall så gick första dagen med VLCD bra igår. Drack 4 st shakes, sen åt jag en lätt sallad till middag istället för den 5:e. Hade en färdig sallad i kylen från i söndags som jag inte ville slänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0