Nya mål och nya tag!

Var ett lite tag sedan jag skrev något. Har haft fullt upp med semestrande och dessutom varit utan både internet och 3G. Så uppdaterandet har varit något vagt. Jag har i alla fall inte haft 100% koll på käket och vågen under semestern, men jag börjar komma igång som smått igen. Nästa VLCD-kur drar ju igång igen på måndag! Can't wait to get thin..

Idag stod vågen på rediga 69 kg. Inte allt för hemskt ändå? Med tanke på att jag slutade med VLCD för tre veckor sedan och haft semester. Har gått upp ca 1 - 1,2 kg sedan dess. En del är ju kolhydrater och vatten som är naturligt att samla på sig igen då man återgår till "normal" mat. Dessutom har jag lyckas kränga på mig en del plagg i stl 36. Tajt, men det kom på! So i have hope!

Det jag har mindre hopp om är att nå delmål 2 som är 63 kg den 24/8. Det är -6 kg på 1,5 v. Var nog lite för ambitiös där. Borde vägt in semesteruppehållet mer. Men jag ger mig själv två veckors uppskov och sätter målet 63 kg senast den 7/9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0