Upp som en sol, ner som en pannkaka

Var ute och sprang nyss. Var hur fint som helst och det gick verkligen jättebra fram till att jag hade sprungit hälften. Då började det spöregna. Så det blev riktigt svårt att se vart man satte fötterna i spåret och jag blev dyngsur. Dessutom så knasade min Garmin gps/pulsklocka så jag kunde inte hålla koll på snittiden och hur lång distans jag hade kvar på sluten. Det gick ändå rätt hyffsat! Satte inget personbästa denna gång, 28:46 min blev det. Men jag är nöjd under rådande omständigheter! Jag hade definitivt haft en fin tid och ett nytt personbästa annars.

Detta visar även att det går alldeles utmärkt att pringa under LCD-kur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0